Och så var jag tillbaka igen!

Kategori: vardag

YES! Idag var en bra dag, fylld med massor av positiv energi! Allting började när jag klev upp imorse, gick till jobbet i min tunnaste vårjacka (och svettades!) längs Norr Mälarstrand, solen i ögonen. Fortsätter på jobbet när jag upptäcker att jag inte är i zombiemode, att jag är pigg i kroppen och alla rörelser INTE är jobbiga. Sedan blev det bara bättre när jag bestämde mig för att bryta min vardag och gå med Sanna på en minishoppingrunda. Klockan var närmare 17:30 och det var fortfarande varmt ute = mitt humör kunde OMÖJLIGT gå neråt. 
Kommer hem och vänder, direkt till gymmet för att hinna värma upp innan min PT-tid. Calvin taggade och jag kände att idag hände det, idag kom jag tillbaks på riktigt. Riktigt skönt! Nya övningar, och allt var bara toppen. Jag är på topp! Igår powerwalkade/löpte jag omvartannat, en mil. Var redan då så smått på väg tillbaka. 

Imorgon är det fredag och solen går upp kl 05:42, det vill säga undefär samma tid som jag börjar promenera mot jobbet. Allting är underbart!

Mitt älskade Stockholm, blir mer kär i den här vackra staden för varje dag som går

Kommentarer


Kommentera inlägget här: