ska det kännas så här?

Kategori: vardag

I onsdags hade jag ju som sagt min PT och ja, i föregående inlägg berättar jag om det passet. 
Idag, tre dagar efter, har jag fortfarande ordentligt ont i mina armar, främst biceps. Det är inte som ett konstant ont, men jag kan inte räta ut armarna rakt, ska jag göra det blir det sakta men säkert och med några fällda tårar. Det gör något fruktansvärt ont, det känns liksom inte som träningsvärk längre. Jag vet inte hur jag ska förklara det. Jag funderar på om jag kanske ska höra av mig till min PT idag och fråga honom vad det kan vara. Jag pratar med Virginia ATM och hon trodde att det kanske kunde vara en inflammation, om musklerna är lite uppsvällda. 
Jag vet inte, men ont gör det i alla fall. Jag kunde inte sova ordentligt inatt heller för jag vaknade var och varannan timme av att det värkte och jag försökte räta ut armarna. Mardömsnatt. Och ikväll ska vi ut, jag undrar hur det kommer att bli. 

Igårkväll innan jag skulle sova låg jag och kollade lite på shuffle, och har bestämt mig för att lära mig att shuffla. Så nu sätter jag igång. Eller kanske när Hanna har åkt, vill ju inte skämma ut mig sådär som man alltid gör i början när man inte kan något tillräckligt bra. 



Hade inbakad fläta häromdagen, och såhär såg det ut när jag släppte ut det,
jag borde alltid ha såhär fint hår.

Kommentarer

  • Julia säger:

    Jag hoppas att det inte är en inflammation, och att ev. uppsvullnad bara beror på att du tränat bra = får svullna biffmuskler! Hittade sms från dig från förra veckan, var sjuk då och skulle till Malin på lördagen så jag kunde inte följa med er och glömde svara :(

    2012-03-22 | 19:01:03
    Bloggadress: http://juliaevangeliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: