Hallå där GÄVLE

Kategori: vardag

Tiden har rusat iväg och imorgon är dagen då vi beger oss till Gävle, jag och Sanna roadtrippar för första gången tillsammans. Det ska bli kul, så som vi har laddat har vi ju väldigt mycket att se fram emot. 


Veckan som har gått har varit relativt händelserik. I tisdags träffade jag Magnus en stund innan han åkte tillbaka till Halmstad, i onsdags var vi ett gäng som hade middag hemma hos mig, och bestämde oss för att äta ute på gården då vi inte hade stolar så det räckte till alla. Idag fick jag en riktig allergichock på jobbet, och nu ikväll har jag stresspackat och hunnit skypea med Emma en stund.
Jag kommer ha missat att packa ner hälften av alla saker. Ändå är min väska full. Jag undrar vad jag har packat ner.

Hur som helst, fick reda på resultatet till högskoleprovet igår. Tänker härmed bjuda på mig själv och berätta för alla som läser detta att jag, på NOG-delen (logiskt tänkande), fick 1 rätt svar av 24. Det var så katastrofdåligt så man är ju tvungen att skratta.

Förra torsdagen åt jag och Sanna middagsbuffé på Hälsans hus. Hur mysigt som helst, med världens utsikt dessutom


En relativt spontan grillkväll hemma hos Julia förra lördagen


Selma, Julias extremt mysiga hund


Valborg, firades med storebrors familj


Och ja, IMORGON ÄR DET GÄVLE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: