Hallå där MALTA! (Som nybliven 20-åring)

Kategori: vardag

Igår fyllde jag 20 år. Ångesten var helt bortblåst, dagen kunde inte ha varit bättre! Fick blommor av kollegorna, Sanna bjöd på lunch och när jag kom hem hade Hanna fixat överraskning. "Ögonbindel" genom halva Stockholm i högklackat resulterade i en middag på Koh Phangan med en fin samling vänner. När jag öppnade min present började jag gråta, så lycklig blev jag.


FALLSKÄRMHOPPNING! Det första jag ska göra när jag kommer hem från Malta: BOKA!

Idag var jag och sa hejdå till gymmet. Blev ett kortare benpass bara, men har inte varit där på en vecka eftersom jag varit sjuk, så jag var tvungen att gå ner innan jag försvinner ännu en vecka. 

Min buss till Skavsta går 11.30, men innan dess ska jag träffa Max från Tyskland, som jag inte träffat på fyra år.
Hejdå Sverige, hallå där MALTA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: