Hur ska man hinna med allt? Ett liv räcker inte till

Kategori: vardag

Nu har det blivit en stor paus här. Återigen skyller jag på tiden. Mitt liv går åt till att jobba, träna, äta, och sova. Har knappt tid att träffa släkt och vänner. Inte ens Hanna ser så mycket av mig nuförtiden, och vi bor ändå tillsammans. 

Som sagt, den senaste tiden har det inte hänt så speciellt mycket. I helgen var Magnus hemma, så jag var ute hos honom på Lisö. Träffade även Maya en snabbis inne i stan i lördags innan hon for iväg till Mallorca. Om man bortser från när vi sågs på Gotland förra veckan så var det nästan ett år sen vi sågs sist, men inte mycket har förändrats för oss. Vi är fortfarande lika lyckliga när vi väl får chansen att ses. Ska höras mer när hon kommer hem igen och försöka ta oss mer tid till varandra. 

Veckan som kommer ser ut att vara ganska fullbokad, om planerna håller i sig. Utöver jobb och gym så ska jag försöka klämma in en löprunda på Djurgården, middag med en gammal vän, födelsedagsfirande, tjejmiddag, stadsvandring, shopping, tvättstuga, grönan med en annan gammal vän. Och dessutom få tillräckligt med sömn.
Jag får planera mina dagar väl.
Ny vecka imorgon, dags att ladda om batterierna. Dusch, en släng tv och sedan blir det sängen. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: